feriti-va cat putti de vodafone. cea mai infecta companie de telefonie mobila. cum e posibil sa fiu trimis la plimbare, dorind sa-mi platesc factura, pentru ca un putoi de casier avea ceva de rezolvat cu un prieten? cica si-a luat pauza...... un idiot care nici nu se nascuse cand am avut eu prima data abonament vodafone. cum e posibil sa stau la coada, sa-mi iau bon de ordine si cand ajung la ghiseu sa mi se spuna sa astep, ca o sa fiu chemat? iar casierul pleaca afara sa vorbeasca ceva privat cu un amic..... ca sa nu mai spun ca au chiar cele mai proaste servicii de telefonie.....
Buna ziua,
Imi permit sa intreb aici pe retea de ce exista atata incompetenta in aceasta societate? Sau este un haos si o degringolada bine controlata?
Da impresia de LUCRU BINE FACUT. In realitate fiecare client chiar daca este platinum, gold sau fier este tratat cu o indiferenta si o lipsa de profesionalism deva de speriat.
Acum mai bine de o luna am dorit sa-mi schimb planul tarifar de la 35 E la mai mult sau mai putin. Nu conteaza prea mult. Mi s-a spus ca voi fi sunat peste 3 zile. Aceste 3 zile au ajuns sa fie mai mult de 30. Daca Dumneavoastra spuneti ca aceasta atitudine din partea celor ce se ocupa de clienti este una care-ti dovedeste profesionalismul acestora atunci.......................
Dupa multe interventii pe chat, pe telefon, amenintari ca nu le mai platesc abonementul daca nu ma suna cineva.... mi-au intrerupt abonementul. Inainte de intreruperea abonementului am apelat Serviciul Clienti de pe aplicatia MY VODAFONE ce o am instalata pe telefon. Pretul este unul MINCIMOS de 0,68E INDIFERENT DE DURATA APELULUI. Pe mine m-a costat mai mult de 20E aceasta distractie de apelare a Serviciului Clienti. Am sunat pentru schimbarea planului tarifar mai bine de 10 ori si am incercat sa induplec pe chat-ul de pe site pe cineva sa ma ajute de mai mult de 20 de ori, Intr-un final o ametita
Cosmina - Adelina Sandu
Specialist de cont
Departament Loializare Persoane Fizice
Vodafone Romania SA
Mobile: 0372027259
Email: cosmina.sandu@vodafone.com
Care spune ea ca se ocupa ce contul meu ma suna si-mi spune ca ea a incercat sa ma sune de mai multe ori si nu facea telefonul apel......telefonul meu ce era in reteaua VODAFONE....HAHAHAHA.
Am rugat-o expres sa-mi rezilieze abonementul deoarece nu doresc sa mai am nici un fel de reletii comerciale cu Dumneaei si apoi cu aceasta societate. Am intrebat-o de ce am fost taxat cu peste 20 de Euro daca pe aplicatie scrie clar ca este 0,68 de Euro indiferent de durata o convorbire cu Serviciul Clienti.
Normal ca nu am primit nici un raspuns.
Din cate am inteles VODAFONE admite incompetentii.
Am si alt abonement pentru membrii familiei. Cu factura separata si platita deja. Mi-au oprit si acel abonement. Aceasta nu este dovada de incompetenta? Motivatia a fost foarte puerila: Ca sa va determinam sa platiti si factura Dumneavoastra.
Cu un abonement in care aveam minute internationale, roaming si serviciul de voce + SMS nelimitat in orice retea, nu ai posibilitatea de a trece la un plan superior de tarifare pentru a beneficia de serviciile lor in alte tari unde merge lumea destul de des.
Oameni buni, nu mai credeti ce vi se spune la Serviciu Clienti pana nu va convingeti cu proprii ochi. Am stabilit cu un anume George de la plati sa ma sune cine se ocupa de abonementul meu. Intelegerea clara a fost ca daca ma suna si vorbesc cu cineva care sa ma ajute sa imi schimb planul tarifar, voi platii factura imediat. Asa am si facut in timp ce stateam de vorba cu ametita de mai sus. Prin urmare nu i-am amagit cu nimic.
Acum o luna i-am rugat sa imi faca o oferta pentru inca 15 abonemente cu telefoane cu tot, nelimitat SMS si voce in orice retea, internet mai mult 4 GB si international + roaming mai mult decat normal. A trecut o luna si nu m-a sunat nimeni pentru oferta. Bineinteles ca a beneficiat concurenta de aceasta. Presupun ca banii mei nu au semnatura de la Don Isarescu si nici elemente de securitate. In schimb concurenta a primit acesti bani....
Doamna / Domnisoara ametita nici macar nu a schitat o scuza sau ceva. Mi-a reziliat instant abonamentul si avea sange in instalatie sa ma minta ca ea a insistat sa ma sune....Chiar penibil.
Desi rugamintea, indiferent de costuri, a fost sa-mi rezilieze si celalalt abonement.......normal ca nu a fost indeplinita. Avea gendul la ciorba de acasa si la drumul aglomeral pana acasa....
I-am trimis ulterior mai multe e-mailuri pe care le-a tratat cu o indiferenta deosebita. Daca erau pe hartie stiti ce facea cu hartia......dadadada acolo o folosea. Desi ma tem ca facea basicute si se zgaria in profunzime (acolo).
In aceasta perioada am intampinat foarte multe greutati si am suportat foarte multe nesimtiri din partea celor de la chat-ul de pe site care-ti inchid cand vor muschii lor discutia cu ei sau te mint cu o nonsalanta de vis ca te apeleaza cineva maine....
AAAAAA am uitat sa va spun ca sunt sigur ca aceasta postare va fi stearsa in maxim o ora. Asa se procedeaza aici. sa fie cat mai curati si mai frumosi...................